روشهای مراقبت از پوست و مو ومعرفی بهترین مارک های آرایشی وبهداشتی

در این وبلاگ بهتون آموزش میدیم که برای زیبایی و محافظت پوست وموی خودتان از چه مارک های معتبری استفاده کنید

۲۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل‌های مختلف

بدون شک پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی زیبایی افراد، به خصوص خانم‌ها به حساب می‌آید. عوامل مختلفی وجود دارند که هم بر روی ویژگی‌های محافظتی پوست و هم زیبایی آن تاثیرگذارند. اگر افزایش سن و تاثیرات غیرقابل انکاری که بر روی شادابی پوست دارند را کنار بگذاریم، عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید، سردی و گرمی هوا، خشکی پوست، حساسیت‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌توانند به مرور پوست شما را در معرض مشکلات مختلف و گاها جدی قرار دهند. در این مقاله قصد داریم نکاتی مهم و کاربردی برای مراقبت از پوست در فصل‌های مختلف سال را به شما ارائه دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammad nojumi

خشکی واژن در رابطه جنسی و درمان آن

خشکی واژن یکی از مشکلات رایج در اندام جنسی خانم‌ها محسوب می‌شود که به خصوص در دوران یائسگی بسیاری از زنان با آن مواجه هستند. این مشکل می‌تواند بر روی کیفیت روابط زناشویی زوجین تاثیرات نامطلوبی گذاشته و باعث ایجاد ناراحتی حین برقراری رابطه جنسی و در نهایت دلسردی زوجین از یکدیگر شود. خشکی واژن البته محدود به زنان یائسه نبوده و می‌تواند به سراغ افراد جوان نیز بیاید. در این مقاله قصد داریم این مشکل را بررسی کرده و راه‌های جلوگیری از خشکی واژن را به شما ارائه دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammad nojumi

بررسی علت ترک پا و نحوه درمان آن با بهترین کرم‌ها

دلایل ترک خوردن کف پا

همان طور که اطلاع دارید پوست پا، به خصوص در نواحی پاشنه و کف، به دلیل قرار گرفتن در کفش و جوراب و تحمل کلی وزن در ساعات زیاد بیشتر دچار استهلاک می شود، که همین امر به مرور باعث ضخیم و شکننده شدن پوست می شود و باعث ایجاد شدن ترک های کوچک و بزرگ در سطح پا می شود.

ترک کف پا مانند بسیاری از مشکلات پوستی دیگر، بر اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شود. خشک و ضخیم شدن پوست به همراه افزایش تعداد سلول‌های مرده باعث می‌شود تا علاوه بر ظاهری نه چندان مناسب، التهاب، خارش و در برخی موارد سوزش دردناکی را نیز تجربه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammad nojumi

آرایش ملایم دخترانه تنها در ۵ دقیقه!

دنیای دخترها بدون حضور لوازم آرایشی و اکسسوری‌های فانتزی تقریبا بی‌معنی می‌شود. آرایش کردن نه برای خودنمایی، بلکه برای نمایش هر چه بهتر و بی‌نقص‌تر جذابیت‌های ظاهری هر دختری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد یک آرایش ملایم دخترانه جذاب اما سریع و بی‌دردسر را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند! این موضوع خصوصا وقتی برای رفتن به محل کار، قرار عاشقانه یا یک دورهمی خانوادگی عجله داشته باشید بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammad nojumi

شش اشتباه رایج در آرایش چشم

یک آرایش چشم جذاب و اصولی می‌تواند چهره شما را به طور محسوسی جذاب‌تر نشان دهد. علاوه بر این، با استفاده مناسب از ابزارهایی مانند خط چشم و ریمل، نه تنها چشمان شما درشت و زیباتر به نظر می‌رسند، بلکه میکاپ کلی صورت شما نیز تا حد زیادی بهتر جلوه خواهد نمود.

اما از سوی دیگر، اگر در آرایش چشم خود اشتباهاتی را مرتکب شوید احتمالا نه تنها نتایج خوشایندی نصیب‌تان نمی‌شود بلکه حتی ممکن است پیرتر به نظر برسید. در این مقاله قصد داریم شش مورد از اشتباهات رایج در آرایش چشم که احتمالا ندانسته توسط بسیاری از خانم‌ها انجام می‌شوند را به شما معرفی کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammad nojumi

چه عواملی باعث پارگی کاندوم می‌شوند؟

در سراسر جهان، کاندوم‌های مردانه یکی از بهترین و البته ارزان قیمت‌ترین روش‌های پیشگیری از بارداری محسوب می‌شوند. شما می‌توانید از هر داروخانه محلی یا آنلاینی کاندوم سفارش بدهید و از بارداری و بیماری‌ها و عفونت‌های قابل انتقال از طریق روابط جنسی، پیشگیری کنید. اما کاندوم‌ها تنها تا زمانی سودمند و کاربردی هستند که پاره نشوند! در این مقاله قصد داریم چند دلیل پاره شدن کاندوم مردانه و نشانه‌های پاره شدن کاندوم را به شما معرفی کنیم.

متاسفانه بسیاری از افراد گمان می‌کنند کاندوم‌ها هیچ‌گاه پاره نمی‌شوند! اما این یکی از اتفاقات شایع در جهان است که متاسفانه می‌تواند شور و هیجان هر دو طرف را در حین رابطه از بین ببرد. پاره شدن کاندوم اتفاقی نگران کننده و تلخ است که می‌تواند عواقب ناخوشایندی را در پی داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammad nojumi

بهترین محصولات رفع موخوره با تاثیر فوق‌العاده

موخوره چیست؟

یکی از مشکلات شایعی که بسیاری از افراد، به خصوص خانم‌ها در طول زندگی خود با آن مواجه می‌شوند موخوره است. این مشکل در افرادی که موهای خشک دارند بیشتر مشاهده شده و زمانی اتفاق می‌افتد که لایه محافظ مو یا کوتیکول دچار آسیب می‌شود. تریکوپتیلوز نام علمی این مشکل است که در هر سن و جنسیتی امکان وقوع آن وجود دارد، اما معمولا افرادی که موهای بلندی دارند و یا به طور مداوم از ابزارها و محصولات حالت دهنده مو استفاده می‌کنند، بیشتر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammad nojumi

فواید ماسک زغال برای پوست صورت چیست؟

ماسک زغال چیست؟

اگر این روزها نگاهی به ترکیبات به کار رفته در محصولات زیبایی بیندازید، در بسیاری از موارد می‌توانید نام زغال را نیز مشاهده کنید. زغال فعال اخیرا به یکی از مهمترین مواد به کار رفته در محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شده و از پاک کننده‌های صورت تا انواع ماسک زغال ، شامپو، صابون و اسکراب‌ها را در بر می‌گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammad nojumi

چگونه آرایش کنیم تا جوان‌ تر‌ به نظر برسیم

چگونه صورتی بیبی فیس داشته باشیم

بدون تردید همه ما دوست داریم به بهترین شکل به‌نظر برسیم و وقتی می‌گوییم بهترین، معمولا منظورمان جوان‌ترین و شاداب‌ترین حالت ممکن است. روش‌های زیادی جود دارند که می‌توانند فرآیند پیر شدن را کند کنند. نوشیدن آب، مصرف غذاهای سالم، ورزش، استفاده مداوم از محصولات مراقبتی پوست با کیفیت و ضدآفتاب‌ها و بسیاری دیگر از این جمله هستند. اما اگر در حال حاضر سومین دهه از عمر خود را سپری کرده‌اید چه باید بکنید؟ در این مقاله ترفندها و نکات آرایشی را به شما ارائه می‌دهیم تا با استفاده از آنها بیبی فیس به‌نظر برسید!

چگونه آرایش کنیم تا جوان‌ تر به‌ نظر برسیم ؟ این سوالی است که قطعا هر خانم بالای ۳۰ سال از خودش می‌پرسد. متاسفانه بسیاری از خانم‌ها میکاپ کردن را با جذاب شدن یکسان می‌دانند! در صورتی که با کمی اشتباه ظاهر شما نه تنها جذاب و جوان به‌نظر نخواهد رسید بلکه سنتان را چند سال افزایش هم داده‌اید. نکته مهم این است که بدانید چه لوازم آرایشی را انتخاب و با چه شیوه‌ای از آنها استفاده نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammad nojumi

ترفندهای افزایش حجم لب بدون جراحی و تزریق

مطمئنا بسیاری از خانم‌ها برای داشتن لب‌هایی ضخیم و برجسته به سراغ گزینه‌های جراحی یا تزریق ژل می‌روند. اما همان‌طور که می‌دانید جراحی و تزریق محدودیت‌های خودشان را دارند. خانواده کارداشیان و جنر به ما نشان دادند که با استفاده مناسب و حرفه‌ای از کانتور، چگونه می‌توان بدون جراحی‌ و دردسرهای آن، ظاهری جذاب و کاملا متحول شده داشت. در این مقاله قصد داریم ترفندهایی برای بزرگ کردن لب و افزایش حجم لب بدون نیاز به هیچگونه جراحی و روش‌های آسیب رسان را به شما نشان دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammad nojumi